- Objavljeno: 22.11.2025.
Žena na prijevaru ostala bez 1.750 eura
Pozivamo građane da podatke sa svoje bankovne kartice ne upisuju na sumnjivim stranicama ili aplikacijama
FOTO: IlustracijaŠezdesetšestogodišnjakinja je na prijevaru ostala bez 1.750 eura, i to nakon što je nazvala broj telefona iz oglasa kojega je našla na internetu, a u želji ulaganja u dionice velike hrvatske tvrtke.
Na naznačeni broj telefona iz oglasa javio joj se muškarac, koji ju je lažnim prikazivanjem činjenica nagovorio na instalaciju aplikacije na mobilni uređaj, kao i na ustupanje svih njenih bankovnih podataka, uz pomoć kojih joj je na nezakoniti način s računa skinuo novac.
Tragamo za počiniteljem.
Ovakvih prijevara nažalost smo svakodnevno svjedoci. Stoga molimo građane da provjere web stranicu preko koje kupuju, a usto valja naglasiti da je najsigurnija kupovina preko interneta ona koja nam omogućuje plaćanje pouzećem. Potrebno je zapamtiti da nas ono što nam na internetu nude jeftino, može jako skupo koštati.
Pozivamo građane da podatke sa svoje bankovne kartice ne upisuju na sumnjivim stranicama ili aplikacijama, a više o računalnim prijevarama i njihovim oblicima možete pročitati na stranicama webheroj.hr.
Također, CARNET-ov Nacionalni CERT u rad je pustio novi servis CERT iffy koji korisnicima, prije ili prilikom online kupovine, omogućuje provjeru ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Korištenje servisa je jednostavno, a sve što korisnici trebaju napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici https://iffy.cert.hr upišu ili zalijepe URL adresu trgovine koju žele provjeriti te pritisnuti gumb za provjeru.
Više o samoj usluzi možete pročitati na portalu: https://www.cert.hr/cert-iffy-servis-za-provjeru-internetskih-trgovina/
