Obavijest građanima vezana uz obavljanje upravnih poslova

Slika /2020/ŠALTERI/IMG_20200317_135138.jpg

Radno vrijeme šaltera za stranke je od 7,15 do 14,30 sati (ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak)

FOTO: Ilustracija

Temeljem Odluke o organizaciji rada, rasporedu rada i radnog vremena u Ministarstvu unutarnjih poslova, u vezi s pojavom bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2, koju je ministar unutarnjih poslova dr. sc. Davor Božinović donio 8. svibnja 2020. godine, od ponedjeljka 11. svibnja 2020. godine u svim policijskim upravama i policijskim postajama na upravnim poslovima započelo se s obavljanjem poslova vezanih uz izdavanje putnih isprava, osobnih iskaznica i vozačkih dozvola, prijavu i odjavu prebivališta i boravišta te poslova vezanih uz nabavu i registraciju oružja, reguliranje statusa i izdavanja isprava stranaca u punom opsegu.

Obavljanje navedenih poslova u Policijskoj upravi i policijskim postajama organizirano je u jednoj smjeni od 7,15 do 14,30 sati, u skladu sa specifičnim okolnostima, mogućnostima i mjesnim prilikama, uz ispunjenje svih epidemioloških mjera, a po potrebi i uz unaprijed dogovorene termine dolaska.

O radu i mogućnostima obavljanja poslova u nadležnoj Policijskoj upravi ili policijskoj postaji građani se mogu informirati i dogovoriti dolazak ili drugi način obavljanja posla, putem e-pošte ili pozivom na javno dostupne telefonske brojeve policijskih uprava i postaja.

Radno vrijeme šaltera za stranke u Policijskoj upravi osječko-baranjskoj i u policijskim postajama u kojima se izdaju dokumenti je:
od 7,15 do 14,30 sati (ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak)


Stranica