Najmlađi posjetitelji iskoristili su priliku za vožnju na policijskom triciklu i bojanje slikovnica te uzimanja otiska prsta, putem kojega su se ujedno i upoznavali sa svrhom daktiloskopije i načinima otkrivanja kaznenih djela
FOTO: PU osječko-baranjska
Proteklog vikenda policijski službenici Ureda načelnika, Policijske uprave osječko-baranjske sudjelovali su na Proljetnom i obrtničkom sajmu u Gospodarskom centru u Osijeku.
Policijski službenici na sajmu su prezentirali preventivne projekte koji se provode na području Osječko-baranjske županije, a kojima su obuhvaćene sve dobne skupine građana.
Najmlađi posjetitelji sajma iskoristili su priliku za vožnju na policijskom triciklu i bojanje slikovnica te uzimanja otiska prsta, putem kojega su se ujedno i upoznavali sa svrhom daktiloskopije i načinima otkrivanja kaznenih djela te doprinosu Ivana Vučetića na tom području. Stariji posjetitelji sajma mogli su dobiti informacije o radu policije, preventivnim projektima te eventualnim zakonskim nejasnoćama.
Posebice je na sajmu istaknuta aktualna kampanja Postani policajac 2024. godine koju provode Ministarstvo unutarnjih poslova i Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik" s ciljem informiranja o programu srednjoškolskog obrazovanja odraslih za zanimanje policajac/policajka te programu srednjoškolskog dvogodišnjeg obrazovanja upisom učenika u treći razred srednje škole. Informacije za oba oblika obrazovanja možete dobiti na broj telefona: 01/2426-305; 01/2426-313 ili na adresu e-pošte:
postani.policajac@policija.hr.
Na sajmu je istaknut i projekt „WEB HEROJ“, koji se provodi u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.- 2022. godine, Jačanja kapaciteta policije za suzbijanje kibernetičkog kriminaliteta kojeg je nositelj Služba kibernetičke sigurnosti, Kriminalističko-obavještajni sektor, Uprava kriminalističke policije i Ravnateljstvo policije.
Cilj projekta Jačanja kapaciteta policije za suzbijanje kibernetičkog kriminaliteta je povećanje razine kibernetičke sigurnosti na području Hrvatske i EU dok je cilj preventivne kampanje osvještavanje šire javnosti kao i zaposlenika u trgovačkim društvima. Kroz kampanju se planira edukacijom građanima približiti važnost znanja o pojavnim oblicima kibernetičkog kriminala, opasnostima te mjerama prevencije i zaštite. Prezentirane su razne vrste prijevara na internetu poput: Prijevara s računima, Direktorska prijevara, Krađa identiteta, Investicijska prijevara, Zlonamjerni programi za mobilne uređaje, Prijevara pri online kupnji, Romantična prijevara, Lažne stranice banaka, Krađa identiteta SMS-om i „Phishing“ mrežna krađa identiteta.
Stranica