Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda u davannje u zakup dijela poslovnog prostora u sjedištu Policijske uprave osječko-baranjske
FOTO: ilustracija
Na temelju Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ("NN” 125/11, 64/15 i
112/18) i Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora Klasa: 372-01/19-01/186, Urbroj: 536-02/01-19-02 od 29.11.2019. godine, Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava osječko-baranjska, Osijek, Trg Lavoslava Ružičke 1, objavljuje:
JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA
SJEDIŠTA PU RADI OBAVLJANJA POSLOVA FOTOGRAFIRANJA
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Republike Hrvatske, radi obavljanja poslova fotografiranja tijekom uredovnog radnog vremena zakupodavca u sjedištu PU, Osijek, Trg Lavoslava Ružičke 1, površine 6m2. Prostor se nalazi na ulazu u zgradu sa zapadne strane, a energetski razred zgrade je E.
Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme, na rok od tri godine, a početna cijena zakupnine je 1.300,00 Eura . Utvrđena mjesečna zakupnina uvećat će se za PDV. Zakupnik će imati obvezu plaćanja režijskih troškova (grijanje, električna energija) u paušalnom iznosu od 70,00 Eura mjesečno.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sa sadašnjim zakupnikom istječe s danom 30. travnja 2023. godine.
Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
Najpovoljnija ponuda je ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
Ponuditelji koji sudjeluju u javnom natječaju moraju uplatiti jamčevinu u iznosu od 3.900,00 Eura na Proračun RH, IBAN HR 1210010051863000160, „model“ HR63 sa pozivom na broj 9725-20116-23221, „opis plaćanja“ Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora. Ponuditelju čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se ne vraća, već će se ista uračunati u beskamatni polog za osiguranje plaćanja zakupnine i drugih troškova, sukladno ugovoru o zakupu. Ponuditelj je dužan, prije sklapanja ugovora o zakupu, uplatiti razliku iznosa do visine tri ponuđene zakupnine, na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do isteka ugovora o zakupu. Ponuditeljima čija ponuda nije izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se vraća u roku od 30 (slovima: trideset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda,
- ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/prebivalište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
- djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koji podnosi ponudu,
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u javnom natječaju,
- IBAN ponuditelja s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, radi povrata jamčevine.
- Pisanu suglasnost ponuditelja da je izričito suglasan da MUP PU osječko-baranjska, kao zakupodavac može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravo na pristup informacijama.
Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
- presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, iz kojega mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi (sudski/obrtni registar),
- potvrdu izdanu od Ministarstva financija – Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 (slovima: trideset) dana na dan otvaranja ponuda, u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine isključivo s računa/imena ponuditelja,
- potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske ne stariju od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske kojom se dokazuje pravo prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21).
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz domovinskog rata, pored potvrde iz prethodne alineje, dužan je dostaviti dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva, dužan je dostaviti potvrdu nadležnog ministarstva o statusu ne stariju od 3 (slovima: tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda u izvorniku ili preslici,
- za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora neovisno o osnovi (članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji) – izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Neće se razmatrati slijedeće ponude:
- ponude zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju,
- ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja,
- nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu),
- uvjetne ponude,
- ponude koje nisu uvezane i numerirane na propisani način,
- ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost te pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se pridržavaju odobrenih rokova plaćanja,
- ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba nad kojima je otvoren postupak predstečaja (a nije doneseno rješenje kojim se potvrđuje predstečajni sporazum), stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,
- ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova,
- ponude pravnih osoba čiji je osnivač i/ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) ujedno i osnivač i/ili zakonski zastupnik (osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe) zakupnika, odnosno korisnika koji ima dospjelo dugovanje s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, kojima upravlja Ministarstvo unutarnjih poslova.
Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica (npr. 1/3, 2/3, 3/3).
Policijska uprava osječko-baranjska zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je ponudi priložio presliku potvrde Ministarstva financija – Porezne uprave o stanju poreznog duga te presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra da u ostavljenom roku, a prije donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi, dostavi izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju duga odnosno izvornik ili ovjerenu presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog/sudskog registra iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koju je naveo u ponudi.
Pregled poslovnog prostora se može izvršiti dana 17. ožujka 2023. godine u vremenu od 09,00-11,00 sati.
Ponude će se otvarati dana 27. ožujka 2023. godine u 11,00 sati u sjedištu Policijske uprave, Osijek, Trg Lavoslava Ružičke 1., a ponudu je potrebito dostaviti do zaključno 23. ožujka 2023. godine do 12,00 sati neposredno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici sa tekstom „PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA– NE OTVARATI“.
Kao dan predaje ponude smatra se dan zaprimanja ponude u Policijsku upravu osječko-baranjsku.
Ponude predane neposredno u pisarnici nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda, smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzeti u razmatranje.
O izboru najpovoljnijeg ponuditelja, ponuditelji će biti obaviješteni pisanim putem.
Odabrani ponuditelj dužan je u roku od 15 dana od poziva zakupodavca sklopiti ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor. Ako isti ne sklopi ugovor o zakupu ili ne preuzme poslovni prostor u određenom roku, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji ponuditelj.
Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava osječko-baranjska, može poništiti javni natječaj u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon 031/237-473 ili 031/237-604.
NAČELNIK POLICIJSKE UPRAVE
Ladislav Bece
Stranica