Učenicima tri osječke osnovne škole održano je edukativno predavanje.
Od 6. do 9. svibnja policijski službenici PU osječko - baranjske te djelatnici Ravnateljstva civilne zaštite – Područnog ureda civilne zaštite Osijek, Hrvatske gorske službe spašavanja i Vatrogasne zajednice Osječko – baranjske županije održali su edukativna predavanja učenicima Osnovne škole Vijenac, Osnovne škole Ivana Filipovića i Osnovne škole Fran Krsto Frankopan iz Osijeka. Naziv edukativnog predavanja je „Nacionalni program edukacije djece u području zaštite i spašavanja“.
Cilj ovih predavanja je upoznati djecu sa značenjem broja 112 i poticati njihov interes za spoznaju i prepoznavanje opasnosti te razvijati svijest o reagiranju u opasnim situacijama. Kroz predavanje djeci su prikazane razne prirodne i druge nesreće (poput poplave, požara i potresa), kao i njihove posljedice, a prikazana im je i uloga žurnih službi u spašavanju osoba i imovine u takvim događajima te kako se ponašati i
Djeca i učenici upoznati su na koje načine i kako da otklone mogućnost izazivanja požara i drugih neželjenih situacija, kao i kako reagirati u opasni situacijama u kojima se mogu zateći. Djeci je posebno pozornost skrenuta na dio prezentacije koja se odnosila na opasnosti od mina i minsko eksplozivnih sredstava, budući da je Osječko-baranjska županija jedna od 8 županija gdje se nalaze minsko sumnjiva područja na području Republike Hrvatske.
Predavanjem u sklopu projekta „Manje oružja, manje tragedije“, kroz razgovor, policijska službenica upoznala je djecu s opasnostima koja prijete od zaostalih minsko - eksplozivnih sredstava te o uporabi pirotehničkih sredstava. Djeci i učenicima skrenuta je i pozornost da sve što je sumnjivo može biti i opasno te da pronađene sumnjive predmete odmah prijave odraslima, odnosno, policiji. Posebna pozornost posvećena je pirotehničkim sredstvima, kao i opasnostima koje prijete uslijed nestručnog rukovanja takvim sredstvima.
Po završetku predavanja djeci i učenicima podijeljen je i edukativne bojanke sa slikovitim prikazom ponašanja u određenim situacijama.
Stranica